Diskusia | « Späť na zoznam tém
|
Počet príspevkov : 14 / 14 |
zobrazených: 14 [ 1-14/14 ] | «predchádzajúce | 0 | nasledujúce» |
![]() |
DJ | | GBA verzia | 10.11.2015, 15:12:14
![]() ![]() |
---|---|---|---|
Mickove dojmy z hrania GBA verzie: http://www.mickthemage.sk/2015/11/retro-eye-of-beholder-gameboy-advance.html.
Co mi pripomina ze stale zhanam slusne zachovanu originalku tejto verzie, kedze mam doma aj Nintendo DS... |
![]() |
Ringo | | Grafika | 06.02.2013, 12:01:45
![]() ![]() |
---|---|---|---|
tak jeste ze existuje ta AGA predelavka EOBa na Amigu i s automapingem.
|
![]() |
DJ | | Grafika | 05.02.2013, 23:53:07
![]() ![]() |
---|---|---|---|
![]() Ono samozrejme ide v prvom rade o to kto sa daneho diela/verzie/portu chyti. Moznosti su na kazdom hardveri jasne dane a je len na grafikoch ako sa s tym vysporiadaju. Aj ked to je len jedna strana pohladu, kedze je to komercna zalezitost, hned v druhom (prvom) rade ide aj o "navratnost investicii" takze sa najme lacnejsi vyvojar, zazmluvni sa kratsi cas na dokoncenie a podobne.
Port EOB na Amigu trpi presne tym, ze grafiku nerobili nanovo, ale iba prebrali tu z PC a pokusili sa prisposobit paletu, pricom som si takmer isty ze to riesili nejakym programom/konvertorom, jednoducho ako ked si zoberies obrazok a v grafickom programe mu znizis pocet farieb na 1/4. Cize rozhodne sa to dalo urobit lepsie, krajsie, ale niekde sa stala chyba. DM 2 - tam to bolo hodne zlozite a slo cisto o zalezitost vydavatela, pisal som o tom v clanku o FTL Games... |
![]() |
Ringo | | Grafika | 05.02.2013, 23:30:25
![]() ![]() |
---|---|---|---|
![]() hmm, nj, ale proc mam pocit, ze mnohe hry na Amigu vypadaly lepe, prakticky jako VGA, zatimco PC bojovalo s EGA grafikou? Me se zda, jakoby za EGA grafiky umela Amiga ztech 32 barev vymacknout div ne VGA grafiku a po prichodu VGA na PC jakoby to uz neumelaa Beholder nebo Dungeon Master to predvedli v cele sve "krase".
Ono tech prikladu je vice. Proc na Amize vypada Champions of Krynn, Death Knights of Krynn, Gateway to The Savage Frontier,Curse of Azure Bonds nebo Secret of The Silver Blades jakoby ve VGA a Pool of Darkness vypada jak EGa? Zatimco na PC je Pool of Darkness nebo Dark Queen of Krynn ci Treasure of the Savage Frontier uz ve VGA. Nechapu tedy, proc Pool of Darkness na Amize nevypada tak pekne jako Secrets of The Silver Blades. Proc to uz nepusobi tim dojmem VGA? A nechce se mi moc verit, ze slo o opticky klam, kdy to na Amize vypadalo krasne oproti razicim barvam PC EGA grafiky. Mam totiz dojem, ze na Amize proste Pool of Darkness vypada hure, jakoby byl v 16 barvach, zatimco prechozi dil vypadal jak v tech 32 s odstinem kazde barvy. Dungeon Mastera 2 uz ani neresim. Nevim v kterem roce prisla AGA grafika, ale mam pocit, ze ten DM 2 v ni uz klidne byt mohl, ne? |
![]() |
Maros S | | Grafika | 05.02.2013, 21:36:23
![]() ![]() |
---|---|---|---|
![]() No z uplne jednoducheho dovodu, Amiga graficky cip ECS -OCS (A500, 500+ a 600) nemal 256 farieb zobrazovanych naraz, paletu mal nejakych 4096 ci tak nieco ale z toho zobrazoval len 32 farieb... este bola taka nejak funkica na novsom ECS chipsete ze mal akoze 64 farieb, ale to bolo len 32 farieb pricom kazda mala 2 odtiene (svetly/tmavy) takze ak farba 2 bola zlta tak farba 34 bola tmava zlta atd.... potom ale este existoval taky specialmy mod, ktory vedel zobrazit celu paletu 4096 farieb na jednej obrazovke ALE iba ako staticky obrazok, napriklad myslim toto bolo pouzitev hre Agony....
Az AGA chipset zobrazoval 256 farieb z palety 16M (ako true color 24bit) a v tom special mode statickom na obrazky nejakych cca 250 000 farieb na jednej obrazovke. |
![]() |
Ringo | | Grafika | 05.02.2013, 18:20:59
![]() ![]() |
---|---|---|---|
nikdy jsme moc nepobral, proc Amiga verze vypada oproti PC , jako by byla v 16ti barvach, zatimco PC verze je pekna v 256. V excaliburu ocividne psali recenzi z amiga verze, pokud ne ze screenshotu, protoze tam rovnez zminovali v nejakem cisle, ze je to v 16 barvach:-) Oproti tomu do Amiga verze dodelali outro, v PC verzi se na to vykvakli. Nechapu tyhle postupy, tuhle osidit to, tuhle ono. To bylo tak tezke to propracovat minimalne pro PC a Amigu stejne?
|
![]() |
Maros S | | PC Savegame | 03.02.2013, 15:32:49
![]() ![]() |
---|---|---|---|
![]() To hej, myslel som akoze adekvatnym systemom cez prehadzovanie mount-imagov ako ma CD ale disketovka tak tusim nejde....
Inac ja som vzdy zalohoval iba ten subor eobdata.sav bez toho .tpm a nikdy som nemal ziadny problem. |
![]() |
MickTheMage | | Atari Lynx | 03.02.2013, 12:19:33
![]() ![]() |
---|---|---|---|
Chcel som vyskusat tu Lynx verziu, ale... neviem ci je vlastne vobec hratelna. Nech skusam, co skusam, tak prakticky len loopujem dokola v jednom menu a nejakej chodbe. Na Lynx mam emulator Handy. Ak poznate nieco lepsie, dajte vediet :)
|
![]() |
MickTheMage | | | 03.02.2013, 11:48:53
![]() ![]() |
---|---|---|---|
![]() Jop, tahove. Trochu pripominaju gold-box klasiku :)
|
![]() |
DJ | | GameBoy advance verzia | 03.02.2013, 11:24:10
![]() ![]() |
---|---|---|---|
![]() To neberiem ako port alebo verziu, ide o uplne inu hru, ktora ma tahovy system subojov podobny ako hry na GoldBox engine.
Ale spomenut by som to zrejme mohol... |
![]() |
DJ | | PC Savegame | 03.02.2013, 11:22:01
![]() ![]() |
---|---|---|---|
![]() Pod DOSBoxom to samozrejme najjednoduchsie vyriesis prekopirovanim save suboru niekde do zalohy, ide o subory EOBDATA.SAV a LEVELS.TMP. Staci ak si ich vzdy po ulozeni hry zozipujes pod nejakym rozumnym nazvom.
|
![]() |
Maros S | | | 03.02.2013, 11:20:18
![]() ![]() |
---|---|---|---|
![]() Zaujimave... ten Combat screen ma rozsekal, to je tahove alebo co?
|
![]() |
MickTheMage | | | 03.02.2013, 11:16:17
![]() ![]() |
---|---|---|---|
+ este Beholder, ktory vysiel na Game Boy Advance - i ked to nie je port, ale ma to rovnaky pribeh, system je iny :) http://www.mobygames.com/game/gameboy-advance/dungeons-dragons-eye-of-the-beholder
|
![]() |
Maros S | | PC Savegame | 02.02.2013, 22:35:47
![]() ![]() |
---|---|---|---|
Este dodam maly detail, ktory sme svojho casu u EOBa praktikovali a to finta ako rozsirit pocet savegame pozicii.... je to uplne jednoduche ale neviem ako by som to robil v Dosboxe aj ked mozno by to islo.
Staci ukladat save na disketu, pricom mozme pouzit lubovolny pocet diskiet a tak mat nekonecno savegame pozicii, len si treba pamatat ktora disketa bola kedy pouzita. My (ja+brat+bratranci) sme pouzivali 5 kusov 5a1/4 diskiet oznacenych ako EOBSAVE 12345 a tak sme mali na hranie 5 pozicii co je viac ako dostatocne mnozstvo. |
zobrazených: 14 [ 1-14/14 ] | «predchádzajúce | 0 | nasledujúce» |
možnosti podpory |
🍺 Buy me a beer |
kategórie |
3D-Action / FPS |
Action |
Adventure |
Logic |
Racing |
RPG |
Strategy |
Simulation |
Sport |
Demo scene |
Diskmags |
Applications |
hľadaj v časopisoch | |
hľadaj všade | |
posledne pridané hry |
S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl, 10.12.2024 |
Arx Fatalis, 20.08.2024 |
Alchemix, 11.07.2024 |
Slanina 2, 29.06.2024 |
Firewall: Man vs. Machine, 25.06.2024 |
Tomb Raider II, 22.02.2024 |
Joust, 24.11.2023 |
Fortress of Dr. Radiaki, The, 01.10.2023 |
Rampage, 23.09.2023 |
Lost Vikings 2: Norse by Norsewest, 03.07.2023 |
časopisy |
Databáza článkov z časopisov |
BIT |
Excalibur |
Joystick |
Level |
Riki |
Score |
Computer Gaming World |
Zzap!64 |
štatistiky | |
Hry | :: 1276 |
Prílohy | :: 8246 |
Komentáre | :: 7818 |