Diskusia | « Späť na zoznam tém
|
Počet príspevkov : 44 / 44 |
zobrazených: 44 [ 1-44/44 ] | «predchádzajúce | 0 | nasledujúce» |
![]() |
Maros S | | Koniec s Cosmic forge | 23.12.2012, 12:02:28
![]() ![]() |
---|---|---|---|
Davam screenshot z konca hry zobratim Cosmic forge, roZhodne sa tam ale nic take ako pises o tej SNES verzii v PC verzii nepise.
|
![]() |
Ringo | | Wizard Ring | 08.10.2011, 00:58:30
![]() ![]() |
---|---|---|---|
Tak jsem se bohuzel nevyhnul uz nekolikeremu kouknuti do navodu. Posledni totalni zasek byl, ze me nenapadlo na zamcene dvere pouzivat nic jineho nez klice, vubec me nenapadlo pouzit Wizard Ring. Mozna mi v nejakem rozhovoru nekde unikla podstatna informace, tak by me teda zajimalo, kde se vlastne dozvim, ze wizard Ring slouzi k otevreni mrize do konnat wizarda a navic, ke kterym dverim to vlastne pasuje, protoze mam v hrade jeste asi cca 3 neodemcene mrize.
|
![]() |
Laco Wolf | | Styx | 29.05.2011, 15:41:51
![]() ![]() |
---|---|---|---|
![]() V řiti divů? To je nejaka XXX verzia? ;) Inac ju prave zacinam citat kvoli replayu Gray Matter, ktory sa na nu odvolava.
|
![]() |
Maros S | | Finish | 29.05.2011, 10:06:01
![]() ![]() |
---|---|---|---|
Hej hou, hej hou, uz postavy importovat jdou...
Tak je to za mnou, vcerajsi den prial paranstvu a mal som dost casu prist az pred dvere posledneho levelu v hre. Teraz som uz iba dorazil tu upirsku rodinku aj s drakom a odletel som za novym dobrodruzstvom, takze hru som ukoncil volbou Ship ending. Doporucujem tuto hru vsetkym RPG hracom, je to vyborne dielo hoci ma dost nepohodlny interface ovladania, najme pracu s inventarom a chybajucu volbu "terminate game" (ako vo Wizardry7) pri subojoch. Treba prekusnut ten zaciatok, potom si hrac celkom zvykne a uz viac vychutnava samotnu atmosferu hry. Cim dlhsie hru hrajete tym viac vas bavi. Tak to bola tento rok uz stvrta hra od Sir-techu ktoru som uspesne dohral (Jagged alliance, JA: deadly games a Jagged alliance 2). Dufam ze stihnem do konca roku aj Wizardry 7 a potom sa vrhnem na Wizards & Warriors, ak sa mi ho podari uspesne rozchodit na mojej hardwarovej konfiguracii. A to uz par rokov planujem Faery tales adventure 2, na ktoru vzdy nejako pozabudnem takze mam co robit. |
![]() |
Maros S | | Styx | 27.05.2011, 19:41:06
![]() ![]() |
---|---|---|---|
![]() Dj mas uplnu pravdu, Huseniciak sedi na opacne sfarbenej muchotravke, neviem aku vlciu tmu som mal.
Tak som nakoniec skoncil vo vazeni a dufam, ze zajtra uz budem planovat utek. Momentalne mam vsetkych clenov druziny na 12 leveli. Nikde som sa nezastavoval kvoli expovaniu, hoci na to bola idealna prilezitost v Hall of death, restovacia fontana poruke a slusne ohodnotene skupiny nepriatelov v okoli. Uz ked som prisiel az sem urcite to nevzdam a hru planujem uspesne dokoncit. Treba ale povedat, ze vsetci kto sa boja Wizardry 6 z dovodu obrovskej rozsiahlosti sa mylia. Tato hra je velkostou na urovni normalny RPG priemer, to akurat Wizardry 7 je taka extremne velka a mozno dokonca aj najrozsiahlejsia RPG vobec. Napr taky Eye of beholder 2 alebo Black crypt je mozno rozlohou vacsi ako Wiz6, hoci cas hrania je u tychto hier kratsi. |
![]() |
DJ | | Styx | 27.05.2011, 00:59:21
![]() ![]() |
---|---|---|---|
![]() Mas pravdu, sprznil som mu meno, spravne to ma byt Húseničiak ;-)
Ale na svoju obzalobu musim dodat, ze knihu som cital, a bolo davno a v cestine (Alenka v řiti divů ;-), takze si ho pamatam ako Houseňáka. A inac v hre na hribe sedi, je to zrejme nejaky zvlastny druh bielej muchotravky s cervenymi bodkami. Drzim palec do dalsej casti, a napis na akom leveli mas postavy. |
![]() |
Maros S | | Styx | 26.05.2011, 17:57:41
![]() ![]() |
---|---|---|---|
Rieka Styx a okolite lokacie predstavuju najrozsiahlejsiu oblast v celej hre. Tradicne nove prostredia priniesli aj nove typy nepriatelov v roznych stupnoch sily. Okrem ineho som si zarybarcil a v bazine pokecal s huseniciakom (ktoreho DJ nazval velmi nepresne "prerasteny chrobak), ktory na rozdiel od kniznej predlohy nesedel na hribe ani nebafkal z vodnej fajky, k tomu mu vsak ja dopomozem v ramci klasickeho wizardry questu.
pozn. pre DJ, nariadujem povinne citanie Alica v krajine zazrakov, aj deti budu mat radost aj si dplnis dolezite informacie potrebne pre zivot :). |
![]() |
Maros S | | Report | 23.05.2011, 07:33:37
![]() ![]() |
---|---|---|---|
Tak som konecne dorazil az k brehom rieky Styx. Pomaly sa chystam privolat Charona a zacat splavovat tuto pomerne rozsiahlu oblast. No uz vidim ze to nebude ziadna prechadzka ruzovou zahradou, prva skupinka sympaticky vyzerajucich krabov ma rozsekala na male kusky v priebehu par kol. Valkyra na 10 level zabita na 3 rany, to nevyzera prilis dobre. Uvidime akych dalsich nepriatelov tato oblast skryva.
|
![]() |
Maros S | | Start new game | 21.05.2011, 10:24:55
![]() ![]() |
---|---|---|---|
![]() Nabozensky zalozena parta - treba uviest na pravu mieru ze plati zakladna direktiva vsetkych RPG hier = hraci nie su postavy =
Este k tym Bishopom, s nimi je to take zvlastne, pretoze im treba rozdelovat body medzi Thaumaturgy/Theology tak trva dlhsie kym ziskaju silnejsie kuzla, ale na druhej strane maju potom nakoniec najsilnejsie kuzla od obidvoch povolani co im velmi zvysuje mnozstvo many a stavaju sa tak z nich ultimatne masiny na Nuclear blast + Word of death (Death wish moc nepouzivam, predsa len relativne casto neucinkuje a WOD mi pride praktickejsi kedze ubera zdravie a tym padom ucinkuje skoro stale). A vobec tym ze maju aj fire, ice kuzla od priesta maju potom ovela viac many ako by mal v tej kategorii cisty mag. Polovicka hry? to hadam trosku prehanas, ved som este nenasiel prakticky takmer ani jedinu vyuzitelnu magicku zbran a o brneni ani nehovorim. To potom Wizardry 7 je ale OVELA vacsie. Fire shield uz na 9 leveli mam, (teraz tuzobne ocakavam Iceball ktory stale neprichadza )ale zase az tak moc potrebny mi nepripada, sice obcas proti mne pustaju energy blasty, tie ale dost casto nezaucinkuju, s fireballom je to horsie ale ten nebyva zas tak moc castym javom, hrajem na obtiaznosti Normal. S tym Faerie mas recht. |
![]() |
DJ | | Faerie Ninja | 21.05.2011, 01:31:32
![]() ![]() |
---|---|---|---|
![]() Urobit si vo Wizardry postavu Faerie Ninja povazujem uz z principu za nieco co kazi dojem z hry. Faerie je totizto krehka bytost, vila s kridlami, vyuzivajuca svoje magicke alebo zlodejske zrucnosti, takze si ju z pohladu RP neviem predstavit v prvej linii ;-)
Wiz 7 som si raz tak zahral (jedina postava), samozrejme bolo to na doporucenie nejakych tipov/trikov a cielom bola unikatna palica Cane of Corpus, zakratko nato uz som nemal problem so ziadnym subojom a mal som pocit ako by som si ju upravil editorom - proste boh. Ono mi pripada ze autori to tam dali prave pre to, ked uz to ma niekto odohrate viac krat a skusa extremy. Ked si postavu vytvara normalny hrac, bez toho aby dopredu vedel co ho caka, urcite by po strastiplnom generovani nepridelil svojej postave s vynimocnymi kuzelnickymi schopnostami povolanie Ninja a nepostavil ju do prveho radu, ci? ;-)) |
![]() |
DJ | | Start new game | 21.05.2011, 01:14:10
![]() ![]() |
---|---|---|---|
![]() Pekna particka, aj ked zrejme dost nabozensky zalozena, vzhladom na dvoch biskupov ;-)
Inac ti to pekne odsypa, Pyramida to uz je takmer v polovici hry. A ako zvladas ohnive kuzla nepriatelov? Ja som sa tu potrapil, lebo moj kuzelnik este nemal kuzlo FIRE SHIELD. Drzim palec, co sa tyka bludiska tak pyramida je posledna, co je takto neprijemne `poschodovo` riesena, dalej uz to bude len lepsie ;-)) |
![]() |
Maros S | | Gameplay progress update | 20.05.2011, 23:03:18
![]() ![]() |
---|---|---|---|
Tak som sa dnes zacal trapit s pyramidou. Rozlohou nie velmi velky dungeon, ale stavbou ciste peklo. Komplikovane bludisko schodov hore dole, kopec skrytych tlacidiel. Bez mapy by to bolo totalne frustrujuce. Pozitivom su niektori sympaticki (na pohlad) nepriatelia, ale na druhej strane aj neprijemni nemrtvi.
|
![]() |
Maros S | | Start new game | 20.05.2011, 22:56:35
![]() ![]() |
---|---|---|---|
![]() No jo, ja viem ale ked ja tie Faerie krehotinky absolutne neznasam, nikdy si ich nedavam aj ked viem o urcitych veciach, jednoducho sa mi nepacia. No zober si takeho DJ-ja, to je borec, ten si nedal vobec ziadneho Ninju, cim sa stal prvym clovekom hrajucim Wizardry o ktorom viem ze to niekedy urobil, pre mna je ninja uplne zakladny clen druziny a keby som si mal dat iba jednu postavu bol by to urcite ninja. Je to najuniverzalnejsie povolanie zo vsetkych, velmi silny bojovnik, zlodej a este ma aj heal wounds, cure poison a pod.
|
![]() |
Richmond | | Start new game | 20.05.2011, 22:38:58
![]() ![]() |
---|---|---|---|
![]() Pekna sestava! Mozna ale bych prave s ohledem na Wiz7/8 vzal alespon jednu Faery/ninju :)
|
![]() |
Maros S | | Start new game | 19.05.2011, 22:35:15
![]() ![]() |
---|---|---|---|
Vo svete Wizardry 6 sa vytvorila nová skupina udatných hrdinov, ktorí sa pokúsia pokoriť všetky dungeony a úspešne odletieť za ďalším dobrodružstvom na planétu Guardia. Vyzývatelia sú:
1. KATANA, Felpurr samurai, expert na boj s mečmi schopný spôsobovať kritické zranenia a neskôr aj nebezpečný kúzelník vládnuci ohňu i mrazu. Je veľmi silnou bojovou postavou hoci má veľmi obmedzený výber brnenia. 2. SAITO, Felpurr ninja, expert na boj bez zbrane aj výborný šermiar schopný používať unikátne zbrane a aj spôsobovať kritické zranenia, plní úlohu zlodeja pri páčení zámkov a odstraňovaní pascí, neskôr dokonca ovládne aj tajomstvá alchýmie. Je tichým zabijakom a v družine vždy stojí v prvej línii. 3. GARDIA, Dwarf valkyrie, silná bojovníčka, ktorá sa šikovne oháňa halapartňou aj obojručným mečom či sekerou. Pomerne rýchlo sa naučí ovládať aj širokú paletu kňažských kúziel. Po oblečení kompletnej rytierskej zbroje sa stane takmer nezničiteľnou. 4. ZATOICI, Mook monk, nenápadný mních oblečený iba v róbe a vyzbrojený pútnickou palicou či holými rukami je oveľa silnejší ako sa zdá na prvý pohľad. Ovláda kritické zásahy a rýchlo sa naučí aj tajomné psionické kúzla. 5. Teonus, Rawulf bishop, biskup nie je silným bojovníkom, môže používať iba pomerne málo druhov zbraní a obliecť iba ľahšie kožené brnenia, ale ovláda až 2 magické školy naraz, je mágom aj kňazom zároveň a hoci zo začiatku nie je vôbec silný časom sa z neho stane mimoriadne mocný čarodej schopný v jednom kole likvidovať celé armády nepriateľov. 6. ELVIRA, Elf bishop, krehká Elfská žena je predurčená stať sa mocnou kúzelníčkou ovládajúcou najmocnejšie kúzla mágov aj kňazov. Členov svojej družiny som si vyberal po dôkladnom zvážení a s ohľadom na plánovaný transfer do ďalších častí hry. Keďže na Wizardry (najmä 7 ale pomerne aj na 8) som dosť dobrý expert, ktorý už má odohraných pekných pár hodín tak som dospel k názoru že Bishopovia SÚ najlepší a najsilnejší kúzelníci. Nikdy pred tým som si nedal dvoch, vždy som mal mága a bishopa, ale takto bude družina ešte o niečo silnejšia. No inak musím povedať že úplne vždy som mal družiny v zložení Samurai, Ninja, Mage, Bishop. K tomu zvyšné 2 postavy podľa nálady pri generovaní postáv, jednou bol vždy Lord alebo Valkyria a posledný väčšinou Monk ale niekedy aj alchymista alebo ranger vo Wiz8 potom gadgeteer ale o túto voľbu importovaním prídem, čo je škoda lebo sa mi veľmi páčil. Toto ale samozrejme platí IBA pre RP gaming, pre potreby Power Gamingu sú bishopovia úplne zlou voľbou tam je jasné že treba točiť Mage/Priest. Ale keďže powergame nikdy nerobím lebo je to neskutočná nuda tak ma to nemusí trápiť. Inak ale na powergaming už Wizardry 8 vôbec vhodné nie je, no 7-čka je ako stvorená na takýto štýl hrania a vidí sa mi že 6-tka asi tiež. Tak som dnes vyhral hráčsky maratón, mám na konte asi 9 hodín Wizardrenia. Celá partia je na Level 9 a chystám sa vstúpiť do pyramídy. Pomáham si tým úplne perfektným návodom od F. Reynoldsa, tie mapy sú k nezaplateniu, Dwarven mines by boli bez nich prakticky nehrateľné. |
![]() |
DJ | | Cosmic Forge, The End | 11.08.2010, 18:14:47
![]() ![]() |
---|---|---|---|
Cerstvo oddychnuty sme pokracovali do slepej ulicky, kde bol tajny prechod do Hradu. Stretli sme sa s prekliatym Kralom aj s Rebeccou a dozvedeli sa ich velmi zaujimavy pribeh...
Kral sa s nami tentokrat rozpraval uplne otvorene. Trapi ho to ze sa zmenil na priseru a svoju nesmrtelnost berie ako prekliatie. Neustale zapasi so zivotom bez emocii, neschopny cokolvek ludskeho pocitit. Jeho terajsi zivot mu pripada horsi ako smrt, preto sa rozhodne ho ukoncit. Sam vybera zaostreny dreveny kolik a vraza si ho priamo do srdca. ![]() Rebecca toho povedala ovela viac. Uviedla na pravu mieru klamstva, ktore nam narozpravala Kralovna. Pred mnohymi rokmi, ked Kral s Kralovnou este zili na hrade, prisiel k nim tajomny cudzinec menom Vicar so svojou snubenicou a malou dcerkou, demonom Rebeccou. Po urcitej dobe z hradu odisli a zanechali Rebeccu na starosti Kralovi. Ten sa o nu zacal starat ako o vlastnu a tento opatrovnicky vztah neskor prerastol do lasky. Kralovna zacala na Rebeccu ziarlit, vo svojej zlosti pouzila Cosmic Forge s umyslom zabit Rebeccu. Napisala pomocou pera, ze si zela smrt "bosorky", co si mocny artefakt vylozil ako jej vlastnu smrt. Kralovna sa posmykla, spadla priamo na svoj noz a zabila sa. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
DJ | | Temple of Ramm | 08.08.2010, 11:32:50
![]() ![]() |
---|---|---|---|
![]() ![]() Mame zrejme mensi problem, SUN-TSE nevyzera dobre, pri boji nepodava take vykony na ake sme unho zvyknuty. Regis ako liecitel pomocou magie obhliadne vsetko co ma na sebe a zistuje, ze ta hnusna maska clenov klubu je prekliata. Pre istotu obhliadne aj ostatne predmety a nachadza dalsi - prekliata je aj palica Staff of Ramm. Po prejdeni cez priepast ju spolu s maskou schovava do ruksaku. ![]() ![]() ![]() ![]() Po uspesnom zdolani styroch miestnosti nas opat cakalo stretnutie s Xorphitusom, evidentne prekvapenym ze sme sa dostali tak daleko. Toto nas vsetkych povzbudilo, stupol nam adrenalin a mame vacsiu chut pred dalsimi subojmi. Bolo to narocne, avsak tieto suboje nas riadne zocelili. Vsetci v partii ziskali obrovske mnozstva skusenosti a postupili vo svojich profesiach o niekolko urovni. Oromis s Regisom si pochvaluju niekolko mocnych kuziel, ktore sa naucili. ![]() ![]() Nebudem to dlho rozoberat, aj tak je nad slnko jasnejsie ze sme zvitazili. Samotneho Xorphitusa sme slozili behom par kol, problem bol vsak s Demonmi a neobislo sa to bez strat. Sun-Tse, Oromis a Robin zaplatili zivotom. Regis pouziva ozivovacie flasticky, posledne zbytky hojivych kuziel a vsetci sa odporucame oddychovat. |
![]() |
DJ | | Jail, Enchanted Forest | 08.08.2010, 00:10:23
![]() ![]() |
---|---|---|---|
![]() ![]() Pri pokuse vojst do chramu RAMM nas opat napadnu strazcovia v maskach, preto si pred dalsim pokusom nas chrabry samuraj SUN-TSE nasadzuje rovnaku masku, ktoru sme nasli este v Hrade. Funguje to! Chlapi nas povazuju za clenov klubu a my vchadzame dovnutra. No daleko sa nedostavame, v dalsom postupe nam brani obrovska priepast. Vraciame sa do zalara k puknutej stene a Regis vytahuje z vaku susene cervene huby od Caterpillara. Po ich konzumacii mame divny pocit, ze sa vsetko okolo nas zrazu zvacsuje (alebo my sa zmensujeme). Prebiehame teda cez dieru v stene a znova je tu ten blby pocit... Po chvilke odpocinku je vsak uz zas vsetko normalne a my sa vydavame na prieskum dalsej neznamej oblasti. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Vsetky veci ktore spomenul sme nakoniec v lese nasli, aj ked netusime ci budu potrebne. DJ nas pohana nech uz odtialto cim skor vypadneme, nas bojovnik sa uz par dni sprava podivne, evidentne sa zamiloval do tej demonky Rebeky a nemoze sa dockat dalsieho stretnutia. |
![]() |
Wes P | | DJ | 07.08.2010, 20:04:54
![]() ![]() |
---|---|---|---|
Je to fakt paráda... a ke všemu docela slušný horor. DJ, parádní čtení!
|
![]() |
HAMS | | Hall of the Dead | 07.08.2010, 19:28:15
![]() ![]() |
---|---|---|---|
Dobré, dobré - v duchu predošlých dielov. A slovný obrat - 'v hale mŕtvych je dosť živo' si budem ešte dlho pamätať, lol...
|
![]() |
DJ | | Hall of the Dead | 07.08.2010, 13:52:47
![]() ![]() |
---|---|---|---|
![]() ![]() ![]() ![]() Ale nic takeho sa nestalo, nasli sme celkom 4 hrobky strazcov (tu si mozete pozriet ich obrazky a vybavu), v kazdej bol unikatny a tuhy nepriatel samozrejme aj so spolocnostou. Bojovnici si prislina uzasne zbrane a brnenia, ktore nikto z nas este nevidel. V hrobke amazonky Bridgerd Woltan nasiel Robin hudobny nastroj - Prometeov Roh z ktoreho po zatrubeni vyleti ohniva gula - Fireball. Nas profesor magie Oromis nemoze pochopit ako je mozne, ze taky nevzdelanec a budizknicomu je schopny zoslat kuzlo vyssieho radu. Kedze tu bol doteraz jediny znaly tohto kuzla, jeho autorita tymto znacne utrpela... ![]() ![]() ![]() ![]() Vsetci sme sa zhodli na tom, ze duch Kralovnej posobi dost zmatene a akosi velmi si zela ich smrt. Netusime ci jej mozeme verit. Pred vchodom do dcerinej hrobky hlasujeme, kto je za to aby sme ich zabili. ![]() ![]() Tatko Kral Upir sa tiez nevie rozhodnut co s nami a ci nam moze verit. Na nase zdesenie kazdemu zakusol do krku a napil sa nasej krvi. Po kratkom monologu nas vrha do zalara a spolu s Rebeccou zmiznu prec... |
![]() |
Patrik Hlinka | | Rieka Styx | 06.08.2010, 22:57:01
![]() ![]() |
---|---|---|---|
![]() Bude pokračovanie? Myslím od rieky po záver hry, fakt sa to dobre číta, navyše v tejto forme si to užijem viac ako keby som to hral ja sám :-)
Čo teraz? W7? :-D |
![]() |
Wes P | | Rieka Styx | 06.08.2010, 21:09:57
![]() ![]() |
---|---|---|---|
![]() Budu se opakovat, ale je to prostě parádní čtení...
|
![]() |
DJ | | Rieka Styx | 06.08.2010, 15:25:44
![]() ![]() |
---|---|---|---|
Tu je niekolko momentiek z naseho splavovania rieky Styx tecucej v podzemi pod hradom:
![]() ![]() Na ostrove nas cakalo v zatuchnutych miestnostiach mnoho tuhych subojov a v jednej MINO-DEMON, ktoreho zabitim sme vyslobodili uvazneneho ducha. Za branou nachadzame dve ozdravujuce fontanky a zakladame pri nich tabor do ktoreho sa neustale vraciame, jedna lieci vsetky zranenia a druha doplna nasim kuzelnikom manu. ![]() ![]() Tieto topanky obsahuju mocne kuzlo schopne celu nasu partiu nadnasat tesne nad riekou, takze mozeme bez problemov celu oblast preskumat. ![]() ![]() Rieku sme teda prechodili krizom krazom a pozname ju lepsie ako Regis svoje gate. Dalsou zaujimavou oblastou suvisiacou s riekou su smradlave baziny. ![]() ![]() Ked davame MAI-LAI spravne cislo, obchod napadne obor BORK, obchodnicka sa s jacanim vrha do vody a plava prec. Uz sme ju viac nevideli. Po vitaznom suboji berieme vodnu fajku a zanesieme ju Caterpillarovi. Je stastim bez seba, huli ako zmyslov zbaveny a za odmenu dostavame zvlastne cervene huby. Zrejme halucinogenne, a uz nam je jasne z coho ma taku deravu pamat. Este posledny krat zavolame stareho Charona, ktory prvy krat od nas pytal popol, a davame mu vsetky 3 urny CYLINDER of ASH ktore sme nasli. Dostavame kluc od ostrova mrtvych a jednu urnicku spat, aby sme ju vratili do hrobu na tomto ostrove. Neviem ci je vhodne to spominat, ale myslim ze za cely cas na rieke sme ani raz nespali (okrem pripadov ked bol niekto okuzleny pocas boja). Mozu za to dve fontanky na ostrove MINOSa, neustale sme sa tam vracali a sme pri plnej sile a kuzelnici nemaju problem s manou... |
![]() |
Patrik Hlinka | | gz | 05.08.2010, 19:07:59
![]() ![]() |
---|---|---|---|
Gratulujem k dohraniu, ja už niečo smolím ku W8, keď bude čo to hotové, pošlem.
|
![]() |
DJ | | Navrat do Hradu | 29.07.2010, 15:24:50
![]() ![]() |
---|---|---|---|
Cesta spat nakoniec nebola az taka zlozita ako som sa obaval, v casti Pyramid Entrance sme pomocou krompaca prekopali stenu a div sa svete, vyliezli v horach nedaleko vytahu do Hazardous Area. Potom nasledovala nicim nerusena, nudna prechadzka az na samotny zaciatok v hrade, odkial sme sa na dobrodruzstvo vydali. Cesta bola pokojna, bezpecna a nestalo sa nic mimoriadne - nikto nezomrel, nikto sa nepridal, ani nikto neotehotnel ;-)
Najvyssi cas na trocha bilancie a statistik: vsetci clenovia nasej partie su omnoho skusenejsi, mudrejisi, starsi a zdatnejsii. Celkova hodnota skusenosti u kazdeho je zhruba 330000 EXP, traja dosiahli level 10 a traja 9. Najcastejsie umierajucimi clenmi su fyzicky najslabsi Oromis (3x) a Robin (2x). Tiez si vsetci celkom dobre zarobili, kazdy takmer 3000 v zlate. No dost bolo oddychovania, je nacase pustit sa dalej: ![]() ![]() V rohu miestnosti nachadzame stol plny sklenych nadob, flasticiek, chemikalii a nasmu alchymistovi-amaterovi Regisovi to hned ruky podava. Kym vsak ktokolvek staci zaprotestovat, miestnostou otriasa mohutny vybuch. Vsetkym nam huci v hlavach, ale zijeme, Regis dostava napomenutie. Vybuch prerazil stenu v ktorej nachadzame tajny prechod do trpaslicich bani... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
Wes P | | Pyramida | 29.06.2010, 10:58:42
![]() ![]() |
---|---|---|---|
![]() Také se mi to líbí...
|
![]() |
Richmond | | Pyramida | 29.06.2010, 09:10:24
![]() ![]() |
---|---|---|---|
![]() Opět skvelé! čím dál víc mě přesvědčuješ, že to jednou dohraju (až to koupím na eBay) :)
|
![]() |
HAMS | | Pyramida | 29.06.2010, 01:15:39
![]() ![]() |
---|---|---|---|
![]() Vtipne, putave, dobre sa to cita... jednoznacne davam pomyselny facebookovy 'like'. Som zvedavy na dalsie dobrodruzstva tejto, ako hovoria v Cechach, 'vykutalenej' particky...
|
![]() |
DJ | | Pyramida | 25.06.2010, 14:46:58
![]() ![]() |
---|---|---|---|
Nasi hrdinovia si opat nasli cas na kusok dobrodruzstva a tentokrat sa im podarilo pokorit komplet celu Pyramidu aj s ohnivym strazcom na vrchole. Tu su pohladnice, ktore zaslali z tejto narocnej vypravy:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() A to je uz vsetko. Po zabiti tohto ohnivaka mame v batohu dalsi drahokam RUBY EYEBALL a mozeme sa pustit na dlhu, nebezpecnu a trocha nudnu cestu spat do uvodneho hradu. Ohnive kuzla nechceme uz ani vidiet, v najblizsich dnoch si tu nikto nezapali ani fajku... |
![]() |
Laco Wolf | | | 07.03.2010, 11:09:57
![]() ![]() |
---|---|---|---|
Skoda tch amazoniek... ;)
|
![]() |
DJ | | Vstup do Pyramídy | 03.03.2010, 17:39:52
![]() ![]() |
---|---|---|---|
Takmer po pol roku som si opat pustil Wizardry6 a stretol sa so svojou vyckavajucou partickou. Predstavte si to ako sa potesili. Pre mna to bolo sice trosku narocnejsie, pripomenut si ovladanie/inventar/statistiky, ale mojim hrdinom sa nic nestalo - oddychnuty, cerstvy a nadrzany na dalsie dobrodruzstvo hned za najblizsou tajnou stenou.
Posledne sme zliezli z vysokych vrchov a pokracujeme dalej v nizsich nadmorskych vyskach, mali by sme coskoro objavit vchod do starobylej pyramidy: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() A to uz je vsetko z kratkej momentky v spodnej casti pyramidy, nabuduce sa pokusime prebojovat vyssie. |
![]() |
DJ | | Pokračování | 04.09.2009, 16:26:52
![]() ![]() |
---|---|---|---|
![]() Pokracovanie urcite bude, este stale mam chut, len si najst troska casu...
|
![]() |
Richmond | | Pokračování | 30.08.2009, 16:28:25
![]() ![]() |
---|---|---|---|
Tak jednak musím poblahopřát DJ ke skvělému popisu úvodních kobek a druhak mám otázku, kdy bude pokračování? :)
|
![]() |
DJ | | Mountain Area | 16.06.2009, 16:20:25
![]() ![]() |
---|---|---|---|
Tak po dlhsom case som sa na chvilu opat pustil do hry. S partickou sme si uzili hlavne vysokohorskej turistiky a splhania v kombinacii s pobehovanim medzi jednotlivymi poschodiami bani. Nechybalo mnozstvo tuhych subojov v ktorych sa vacsina postav vypracovala na slusnu uroven 9 a dokonca sme si aj z Katapultu vystrelili.
Sem tam sme si urobili aj nejaku fotku z ciest, tu je niekolko klucovych momentov: ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
Laco Wolf | | Wizardry | 27.05.2009, 17:53:49
![]() ![]() |
---|---|---|---|
Napriek tomu, ze som RPG pozitivny som ziadne Wizardry nikdy nepresiel. Sedmicku som rozohral asi 3x a vzdy som ju po case desnej frustracie nechal lezat. Desivo ma tam sral inventar. Starsi Amberstar ho mal perfektny, ten vo Wiz7 bol oproti nemu neprehladny. A tie suboje a hadanky... Pomaky cele dialogy si trebalo prepisovat kvoli nejakemu klucovemu slovu. Nedaj boze nejaky odkliknut!
|
![]() |
DJ | | Dokoncenie Mines | 26.05.2009, 16:50:53
![]() ![]() |
---|---|---|---|
Tak sme hadam v baniach hotovy, mame 5 kusov gumovych trakov z RUBBER BEAST a tiez Kluc a Prsten od kuzelnika.
Postavy su po rozbiti diamantu zhruba na 8 urovni. Pomaly sa chystame dokoncit oblast Mountain Area, opravit katapult a posunut sa dalej... |
![]() |
DJ | | Mines | 26.05.2009, 16:16:55
![]() ![]() |
---|---|---|---|
Niekolko zaujimavych momentov z vysokych hor a hlbokych bani:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
Lako | | | 25.05.2009, 21:40:21
![]() ![]() |
---|---|---|---|
Tak som si povedal ze skusim rozohrat aj ja tuto hru. Ide mi to celkom pomaly, hrajem len ked mam cas, co je malo kedy. Po tyzdni som sa este len dopracoval ku FAT RAT a aj ta ma pekne potrapila. Ale celkom ma to chytilo, takze sa uz tesim na dalsi postup v hre.
|
![]() |
DJ | | Suboje | 19.05.2009, 08:23:32
![]() ![]() |
---|---|---|---|
Tu je zopar subojov s nepriatelmi co stoja za povsimnutie:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
DJ | | Castle takmer hotovy | 19.05.2009, 08:14:10
![]() ![]() |
---|---|---|---|
Uz sme poprechadzali vacsinu miestnosti, vyriesili mnozstvo hadaniek, pozbierali kila klucov, celkom dobre sa na zaciatok vyzbrojili a zvladli niekolko tuhych subojov.
Partia je zhruba na 7 leveli, prave sme ziskali od QueeQuega tajne heslo do piratskej zakladne (po rozkodovani dennika mrtveho muza pomocou dekodovacieho prstena), porazili kapitana piratov a zobrali ocelovy hak. Takisto sme vybehli hore na zvonicu a ziskali dlhe lano. S tymito dvoma vecami budeme moct zrejme prejst cez obrovsku priepast v HAZARDOUS AREA, kde sme videli zvlastne tmave, pomalovane zeny. Uvidime co nas tam caka, tu je zatial par pohladnic, dalsie pridu neskor... Dalsie foto je z miestnosti s oltarom, kde sme museli riesit zapeklitu hadanku. Nastastie sa vsak nase mudre hlavy Oromis s Regisom spojili a vyriesili to s pomocou najdenej knihy. To ze sme sa potom prepadli o poschodie nizsie, priamo k obrovskemu jedovatemu hadovi, to uz sa tam zrejme nedocitali, zabit ich je malo... ![]() ![]() |
![]() |
Ladislav | | vy ste teda.. | 15.05.2009, 21:49:22
![]() ![]() |
---|---|---|---|
..ja by som to hral, keby bol cas :( hral som dark heart of uukrul i ked nie som az z tak starej skoly, ale dalo sa to, mam save dakde z polky, mladi hraju nove hry a stari uz nemaju cas na stare, ten cas sa minul(kde?!) taka nostlagia, ze oldgames :) , je to krasne a mile, az slzy tecu, lez buducnost je Tokyo.. a amon tobin je skvela hudba :) cavte
|
![]() |
Patrik Hlinka | | Wiz6 | 15.05.2009, 19:35:10
![]() ![]() |
---|---|---|---|
DJ, opäť si ma potešil svojim výberom, tiež som veľký fanúšik série Wizardry. Momentálne mám rozohraté Wiz8 a už som pekne ďaleko, vlastne sa motám po jednej z poslených lokalít - Ascension Peak - avšak ďalej sa nie a nie dostať. Rozohral som si to asi pred 5 rokmi :) s mizernou partiou a tak sa mi nedarí dostat ďalej, sú tam skutočne tuhí nepriatelia. Cez leto by som to opäť rád rozohral, ale už v českej verzii.
Čo sa týka Wiz6, raz som ho chcel vyskúšať, ale pri tej stereotypnej grafike som nevydržal dlhšie ako 15 minút. Tak ti držím palce, aby si to tentokrát už úspešne dotiahol dokonca. A možno sa snáď potom zameriaš aj na ďalší skvelý diel, Wiz7, ktorý by som rád konečne prešiel. |
![]() |
DJ | | Wizardry 6 | 15.05.2009, 13:58:03
![]() ![]() |
---|---|---|---|
Tak nech sa paci do hry!
Urcite to nebude dohrate za par dni (na to mam malo casu), ale postupne sa snad dopracujeme ku koncu. Ja sa s partiou akurat rozbieham, jedna postava ma LVL5 ostatne LVL4. Zatial sa plaholcime v CASTLE LOWER LEVEL 1, a trenujeme aby sme mohli zabit velku tlstu krysu FAT RAT (5), ktora nam doteraz vzdy natrhla prdel :-) Moji hrdinovia posielaju aj niekolko fotografii s komentarmi, ale naskor ich predstavim: DJ - prerastena jasterica, statny bojovnik ohanajuci sa mecom a pouzivajuci predovsetkym svaly, rozumu vela nepobral, ale to nevadi. Na tuto vypravu sa podujal urcite zo zistnych dovodov a tiez si planuje zlepsit fyzicku kondiciu. Sonja - krasna, aj ked troska mensia a zavalitejsia zena, trpaslicia Valkyra z dalekeho severu. Je to bojovnicka pouzivajuca dlhy ostep a seversky bohovia jej tiez dali do vienku magicku moc, takze moze kuzlit. Sun-Tse - Samuraj, zastupca chlpatej rasy z dalekeho vychodu, zlta pokozka, sikme oci a na ranajky kopka ryze. Je to malovravny, introvertny clen, s reflexami macky, kazdu volnu chvilu meditujuci alebo trenujuci bojove umenia. Regis - knaz, mastickar, bylinkar, liecitel a alchymista amater v jednej osobe. Na hlave neustale nosi kapucnu a v batohu kila kdeakych flasticiek. Je velmi priatelsky a kazdemu rad pomoze s kazdym skrabancom alebo aj transplantaciou pecene. Oromis - pravy elfsky kuzelnik a v prvom rade dolezity ucenec nabity vedomostami, studovana hlava, profesor niekolkych magickych univerzit. Je najstarsim clenom partie, neustale vsetkych poucuje, nosi spicaty modry klobuk, lahky zupan a v ruke kuzelnicku palicu. Robin - bard, spevak, darebak, bavic a balic zien, predstavitel krehkej rasy faerie. Vyslovene najukecanejsia postava, neustale vrzga na svojej gitare, rozprava vtipy alebo spieva oplzle pesnicky a obtazuje nasu chladnu krasku Sonju. Je dobry v hre na vsetky hudobne nastroje, vie strielat z luku a hlavne dokaze vypacit zamknute dvere a truhlice. ![]() ![]() Zaciatok je ako v horore, hned po vstupe sa za nami obidve brany zatvorili a sme tam... v prdeli. Okrem pokladov teda budeme hladat aj cestu spat. Druha fotku urobil Robin, ked sa chcel zvecnit pri odstranovani pasce z truhlice, co dopadlo nakoniec tak, ze vacsina clenov partie je otravena alebo paralyzovana... ![]() ![]() |
zobrazených: 44 [ 1-44/44 ] | «predchádzajúce | 0 | nasledujúce» |
možnosti podpory |
🍺 Buy me a beer |
kategórie |
3D-Action / FPS |
Action |
Adventure |
Logic |
Racing |
RPG |
Strategy |
Simulation |
Sport |
Demo scene |
Diskmags |
Applications |
hľadaj v časopisoch | |
hľadaj všade | |
posledne pridané hry |
S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl, 10.12.2024 |
Arx Fatalis, 20.08.2024 |
Alchemix, 11.07.2024 |
Slanina 2, 29.06.2024 |
Firewall: Man vs. Machine, 25.06.2024 |
Tomb Raider II, 22.02.2024 |
Joust, 24.11.2023 |
Fortress of Dr. Radiaki, The, 01.10.2023 |
Rampage, 23.09.2023 |
Lost Vikings 2: Norse by Norsewest, 03.07.2023 |
časopisy |
Databáza článkov z časopisov |
BIT |
Excalibur |
Joystick |
Level |
Riki |
Score |
Computer Gaming World |
Zzap!64 |
štatistiky | |
Hry | :: 1276 |
Prílohy | :: 8245 |
Komentáre | :: 7812 |